Mot nya äventyr

Ni som följer mig med Instagram eller är vänner med mig på Facebook har redan fått ta del av den väldigt glada nyheten att jag har fått fast anställning. Redan 1 december börjar jag mitt nya jobb som barn- och ungdomsbibliotekarie på Södertälje stadsbibliotek, vilket gör att jag för tillfället har fullt upp med att hinna avsluta alla projekt jag har igång på mitt nuvarande vikariat. Men förhoppningsvis så kommer jag ändå hitta tid att hinna blogga om åtminstone en del av de böcker jag har läst på sista tiden, för jag har flera böcker som jag känner att jag bara MÅSTE skriva om snarast.

3 comments

Kommentera

