Archipelacon

Imorgon drar kongressen Archipelacon igång i Mariehamn, Åland och yours truly är en av medlemmarna.
Jag har ännu inte bestämt mig för exakt hur mitt personliga program kommer att se ut. Det enda jag vet är att jag kommer att köa i evigheter för att få GRRM att signera någon av mina ASoIaF-böcker samt att jag ska delta i en paneldiskussion på engelska (HALP) om att blogga om böcker och läsning. Jag tänker att jag kommer att ha tid att sätta mig in i resten av programmet under dagen, som jag ska tillbringa på min mammas landställe (praktiskt beläget bara ett stenkast från där färjan till Åland går).

Ses vi på Åland i helgen?

2 comments

Kommentera

