Augustienkät

Än dröjer det innan hösten är här på allvar, även om en del märkliga människor redan börjat klä på sig höstkappor och halsdukar trots tjugogradig värme utomhus. Men såhär mot slutet av augusti känns det som en bra tid att utvärdera sommaren.
Och finns det egentligen något bättre sätt att göra det än med en enkät? (fyll gärna i den själva i kommentarerna eller i egen blogg!)

Vad har du läst i sommar? Fantasy, fantasy och åter fantasy. Samt några ungdomsböcker. Och pyttelite skräck.

Vad önskar du att du hade läst i sommar? Jag är rätt nöjd med läsningen som blev, måste jag säga.

Sommarens bästa: Att bloggkatten med diabetes blivit såpass frisk att han slipper insulinsprutorna. Hurra!

Sommarens sämsta: Chockdödsvärmen. Samt det faktum att jag jobbade på ett extremvarmt bibliotek (med trasig kaffemaskin – the horror! the horror!) under de allra varmaste veckorna.

Sommarens favoritklädsel: Svalast möjliga klänning + ballerinaskor.

Sommarens favoritmat/dryck: Jag kan inte ens räkna hur många av mina luncher som bestod av sån där självplocksallad i olika sammansättningar. Eller hur mycket pengar jag gjorde av med på iskaffe.

Sommarens mest oväntade: Att jag blev helt hooked på Ingress och började promenera en dryg mil om dagen.

Hur mycket ser du fram emot hösten på en skala från 1-10? 10, givetvis!

19 comments

Kommentera

