Läsrapport maj

IMG_20140601_131030

Elizabeth Hand – Mortal Love
Joanna Hellgren – Frances vol.3
Linda Skugge – 40: Constant reader
Anders Björkelid m.fl – Fylgia
Laini Taylor – Days of Blood and Starlight
Sara Kadefors – Lex bok
Kristin Cashore – De utvalda 3: Hemligheternas rike
Joanna Hellgren – Min nattbror
Jonas Larsson – Havet under oss
Kim W. Andersson – Love Hurts
Kim W. Andersson – Love Hurts vol.2

Antal omläsningar: 1
Antal böcker på engelska:2
Antal graphic novels/seriealbum: 5
Antal fantasy- och urban fantasyböcker: 3
Antal skräckböcker: 3
Antal postapo/dystopier: 0
Antal novellsamlingar/antologier: 2
Antal SF-böcker: 0
Antal ungdomsböcker: 2
Antal mellanåldersböcker: 0
Antal tegelstenar (dvs över 500 sidor):
Antal ej skönlitterära böcker: 1
Antal e-böcker: 1
Antal biblioteksböcker: 3
Sammanlagt antal: 11

Många serier den här månaden. Svårt att hinna med mycket läsning i maj, men jag är ändå glad att jag orkade läsa två riktigt tjocka och riktiga bra fantasytegelstenar.
Btw, hur emo känns det inte att samma månad ha läst en bok som heter ”Mortal Love” och två som heter ”Love Hurts”? Jag mår bra, jag lovar.

2 comments

Kommentera

