Presentböcker

Jag har fått påfyllning i bokhyllan!

IMG_20140403_115014
För det första kom jag mig äntligen för att använda det presentkort på Akademibokhandeln som jag vann när jag gissade rätt på förra årets nobelpristagare i den tävling vi hade bland personalen på biblioteket. Utbudet var väl inte strålande på den lilla bokhandeln i närheten av biblioteket, men jag lyckades hitta fyra pocketböcker jag varit sugen på att läsa ganska länge.

IMG_20140403_115059
Igår bjöd jag min kära mor på bio och middag och fick en födelsedagspresent i förskott.

IMG_20140403_115242
Nämligen denna snygga kokbok!
Jag har bläddrat i den flera gånger och tänkt att den vore perfekt som inspirationsbok i och med att jag kastat ut mina trista gamla vegetariska kokböcker från mitten av nittiotalet. Är särskilt sugen på att prova på någon av alla lockande tofurätter som boken innehåller.

2 comments

Kommentera

