Läsning pågår

IMG_20140314_131020

Jag har inte särskilt mycket lästid för tillfället (för mycket jobb och för mycket plugg, som vanligt), men när jag har tid läser jag i Anders Björkelids mycket efterlängtade ”Frostskymning”. Det är den avslutande delen i hans fantasytetralogi ”Berättelsen om blodet”. Det här är en bokserie som jag håller väldigt varmt om hjärtat, bevisligen:

IMG_20140307_133655

Jättekul att både jag och Eli blivit blurbade på bokens baksida! Tyvärr är Elis blurb bortklippt på mitt foto, men ni kan läsa hennes blurb här. Vi verkar båda vara minst sagt imponerade av den här bokserien. Synd bara att jag inte har tid att sträckläsa boken …

7 comments

  1. Frostskymning har legat på mitt sängbord i flera veckor nu och jag längtar verkligen att få tid och ork att läsa den. Är det någon bok som ska locka mig ur läströtman så är det den.

  2. Åh, jag skulle också vilja ha tid att sträckläsa den. Har läst några kapitel men har helt enkelt inte haft den tid jag vill ge den. Men snart så…!

Kommentera

