Ett bokreapaket

1.
IMG_20140227_143240

2.
IMG_20140227_143313

3.
IMG_20140227_143333

4.
IMG_20140227_143357

Jag hämtade ut ett bokreapaket igår på väg hem från jobbet. Idag har jag feber och hosta och orkar inte göra mycket annat än att sova, dricka te och netflixa Farscape. Det var knappt att jag ens orkade packa upp paketet, faktiskt.
Men Dogge har inspekterat paketets innehåll och förklarat sig nöjd. Allra mest nosade han på Bea Uusmas ”Expeditionen: Min kärlekshistoria”, vilket jag tror tyder på god smak från hans sida. Och en rekommendation om vilken bok jag ska läsa härnäst.

Har ni köpt något på bokrean i år?

5 comments

Kommentera

