A winner is you!

Roligt att ni var så många som var med och ville fira Bokstävlarnas femårsdag! Och tack för alla roliga och bra svar! Jag har gått igenom och listat alla era svar – med extralotter för kommentarer som fick mig att fnissa – och med hjälp av en slumptalsgenerator jag googlade fram har en vinnare korats:

Grattis Lingonhjärta!

Jag vet att du skrev i din kommentar att det kan bli svårt med vinst (eftersom du bor i Buenos Aires), men jag tänkte att i och med att det här är en tävling med presentkortsvinst så går det ju alldeles utmärkt att skicka vinst oavsett var i världen vinnaren bor. Det gäller bara att vara lite flexibel och anpassa vinsten efter var mottagaren kan/brukar handla sina böcker. Ett mejl är skickat till dig om vinsten och ett förslag på hur vi ska lösa presentkortsfrågan på bästa sätt.

Tack alla som deltog i tävlingen! Era svar och glada tillrop förgyllde den här trötta bokbloggarens gråa februari.

4 comments

  1. Underbart med tävlingar! Men framförallt: GRATTIS! :D

    Förstår inte hur jag inte kunde vara med och tävla när jag ändå hade svaren färdiga… Och nu när jag läst igenom andras svar inser jag att jag inte är ensam om två av svaren :P Men väljer att svara på frågorna nu ändå, för att det är kul! ^^

    1. Läst Sagan om Isfolket? Där finns många olika intressanta karaktärer i serien… Men Tamlin! Herregud, vem vill inte ha en lekstund med han?

    2. Som andra svarat, Richard Skiffer (Cypher) från Sanningens Svärd är en riktig gentleman med otroligt gott hjärta! Smart, rolig, respektfull… För bra för att vara sann!
    Kanske inte blir så god efter del 20 (svenska), så säger Richard Skiffer från bok 1-19 ^^

    3. Döda! Joffrey Baratheon (/Lannister) är väl den självklara?! Tänkte ju förstås på Bella Swan från Twilight, men hon är så mähä så orkar inte ens bry mig om henne nu.
    Men ifall om man bortser från dessa två, så skulle jag vilja få bort President Snow (hunger games).

    Grattis igen, hoppas du vet vilka karaktärer jag menar ^^

Kommentera

