Läsrapport oktober

IMG_20131028_155930

Nanna Johansson – Hur man botar en feminist
Joyce Carol Oates – Dykvinnan
Holly Black – Valiant (ej med på bilden ovan pga var tvungen att lämna tillbaka till biblioteket)
Holly Black – Ironside
Lavie Tidhar – Osama

Antal omläsningar: 0
Antal böcker på engelska: 3
Antal graphic novels/seriealbum: 1
Antal fantasy- och urban fantasyböcker: 2
Antal skräckböcker: 0
Antal postapo/dystopier: 0
Antal novellsamlingar: 0
Antal SF-böcker: 0
Antal YA-böcker: 2
Antal tegelstenar (dvs över 500 sidor): 0
Antal ej skönlitterära böcker: 0
Antal e-böcker: 0
Antal biblioteksböcker: 2
Sammanlagt antal: 5

Oktober: ännu en deprimerande mager läsmånad för min del. Visserligen skulle jag kunna lägga till ungefär tre fjärdedelar av ”The Goldfinch” till den sorgliga lilla högen ovan, men det känns inte som att det skulle göra så stor skillnad. Jag har helt enkelt för mycket att göra. Jobb, plugg och en hel del sociala aktiviteter ger inte mycket tid över till läsning. Och den tid som faktiskt blir över äts effektivt upp av Netflix.
Nåja. Jag är åtminstone klar med tre på tre-utmaningen en hel månad i förväg, så helt har jag inte tappat läsflytet.

Kommentera

