Swecon-helgen är här!

…och jag är ledig i fyra dagar!
Det låter nästan lite för bra för att vara sant, men det känns som att jag kompenserar det hela genom att vara lite småförkyld och ganska trött efter en fullspäckad vecka.
Jag har planerat att gå på kongressen alla dagar, men får se hur mycket av det digra programmet jag hinner och orkar med. Särskilt eftersom jag även ska hinna med att gå på ett födelsedagskalas på söndagen.
Ser du mig där, kom gärna fram och säg hej! Jag lovar att inte bitas.

5 comments

Kommentera

