Jag lever, knappt

Jag ville bara informera eventuellt oroliga bloggläsare om att jag är tillbaka från Prag i välbehållet skick. Eller åtminstone hyfsat välbehållet, då jag dragit på mig en elak sommarförkylning. Så om ni undrar varför jag är dålig på att uppdatera bloggen så är det för att jag jobbar och snorar och hostar och därmed inte orkar göra mer än att kolla på tv-serier hela kvällarna.
Förhoppningsvis vänder det snart. Då ska jag blogga om den tredje av mina Magiska Prag-böcker och dessutom försöka få ihop några inlägg till temat SF-sommar, som kom av sig helt efter att jag utannonserade det här i bloggen.

Hur har ni det i julivärmen?

2 comments

  1. Hoppas du mår bättre! Spännande med Prag- temat. Har inte läst någon av böckerna du skrivit om men funderar på att göra det, vi har också tankar på att åka till Prag i höst eller nästa år.. Fin stad?

Kommentera

