On the road

IMG_20130710_170644

Resan till England var full av solsken, kultur, torr cider, väldigt varma bussresor, god mat och nästan fånigt pittoreska miljöer. Ni som följer mig på Instagram har ju sett vilka bisarrt fina städer och små byar jag har besökt.

IMG_20130711_210549

De få dagar jag har haft för att återhämta mig har mest gått åt till att oroa mig efter mitt försenade bagage (som blev kvar på Heathrow i allt kaos som följde på ett brinnande plan, och som slutligen dök upp igår mitt på dagen), tvätta, packa om och gosa med katterna.

Imorgon åker jag till Prag. I vanlig ordning kommer aktiviteten inte vara skyhög här i bloggen när jag är borta, men den här gången ska jag ha med mig datorn vilket gör att jag troligtvis kommer kunna svara på kommentarer i alla fall. På återseende!

6 comments

  1. TACK för alla underbara bilder både från UK och från Prag. Jag älskar att resa genom andras ögon, och dina är bra på att välja motiv.

    På fredag åker vi till London. Jag ska inte köpa en massa böcker. Ha. Ha. Ha. Ha.

    :-D

    1. Åh tack! Vad glad jag blir! :D
      Hoppas att ni får det fantastiskt i London. Jag tänker inte ens kommentera det där med att inte köpa böcker, för jag vet inte ens om det är möjligt att besöka London utan att göra det.

Kommentera

