Sommartider

Det märks att jag har semester. Inte bara för att jag hunnit läsa ut två böcker och påbörja en tredje på två dagar, utan även för att jag plötsligt hinner med att blogga regelbundet igen. Det här med att ha tid, alltså. Fina grejer.

Tyvärr kommer den här tiden inte räcka för alltid. Om två veckor åker jag till England några dagar, följt av den redan omtalade Prag-resan. Efter det ska jag jobba några veckor, skriva en hemtenta och sen är sommaren slut.
Så det finns viss risk att mitt bloggande i sommar kommer att bli en smula … om inte sporadiskt, så i alla fall oregelbundet. Men jag ska försöka prioritera och hinna med mina två sommarprojekt i alla fall, även om det inte lär hinnas med så mycket annat.

Vad ska ni göra i sommar? Jobba, resa, plugga, skriva en bok, bygga ett hus eller bara ligga i hängmattan och läsa böcker?

2 comments

  1. Skriva på uppföljaren till ”Borde vara död”. ”Dödfödd” är arbetsnamnet. Jag hoppas överraska mig själv med sidantalet jag lyckas prestera.

Kommentera

