Sommarplaner

Idag lämnade jag in terminens sista inlämningsuppgift, vilket betyder att jag äntligen har tid att ägna bloggen lite kvalitetstid. Det har blivit ganska dåligt med blogginlägg på senaste tiden, främst inlägg av den typen som inte är recensioner och som kräver lite mer tid och ansträngning att skriva. Det är inte med flit jag har prioriterat bort bloggen, jag har bara varit väldigt upptagen den senaste tiden.

Men nu är sommaren här och jag smider sommarplaner för både bloggen och mig själv. I vanlig ordning ämnar jag fortsätta blogga som vanligt under sommaren, så mycket som jag bara hinner mellan jobb och utlandsresor (i plural! mycket ovanligt för att vara jag) och rosédrickande och tv-spelande och körlektioner.

Självklart planerar jag även att hinna läsa massor i sommar. Jag håller på som bäst med att planera två läsprojekt inför sommaren, ett litet och ett stort. Båda två kommer att presenteras här i bloggen inom en snar framtid.

Vad har ni för planer inför sommaren? Jobb eller sommarkurser? Utlandssemestrar eller turistande i sin egen hemstad? Lata dagar i hängmattan eller aktiviteter dagarna i ända? Storslagna sommarläsningsplaner eller helt oplanerad lustläsning?

One comment

Kommentera

