Jag har köpt böcker!

IMG_20130520_185716

Ja, det är ett ämne värdigt ett helt eget blogginlägg. Och ett foto. Och ett utropstecken i inläggsrubriken.
Det är ju bara några veckor sedan jag skrev ett blogginlägg om att jag aldrig tycks köpa böcker längre. Nu verkar vinden ha vänt, åtminstone tillfälligt. Eller så passade jag bara på att beställa några böcker för att min käre make ville utnyttja ett erbjudande hos cdon.com och därmed behövde beställa varor för över en hundring.

Nu gäller det bara att jag ska få tid att läsa också. Slutet-på-terminen-stress i kombination med nytt jobb ger inte direkt upphov till eoner av ostörd lästid.

8 comments

  1. Måste vara vårkänslorna som satt fart på bokköpen :)

    Själv har jag efter ca 5 månaders köpstopp spontan beställt 2 böcker av just Cherie Priest och sen en av A.A Aguirre (som jag nu otåligt väntar på)
    Hurra för vår, sol och sitta ute i gräset och läsa.

  2. Jamen se där, du har inte helt glömt bort hur man shoppar böcker… :) Och skall man åka tåg måste man ju ha minst en ny bok med sig, det står så i köpvillkoren när man beställer biljetter. Kolla SJ:s hemsida, den som inte tror mig!

    1. Jag gillar verkligen tågläsning. I alla fall så länge jag får åka framåtvänd i X2000 så att jag slipper åksjuka och i tyst avdelning så att jag slipper störande ljud.

Kommentera

