Bokrea-unboxing med extra katt

Idag börjar bokrean, vilket för min del innebar att jag fick gå till Pressbyrån och hämta ut mitt förhandsbeställda bokpaket.

IMAG0326

Ett mycket intressant paket, tydligen.

IMAG0330

Innehållande följande böcker:
Margaret Atwood – In Other Worlds : SF and the Human Imagination
Philip K. Dick – Flow My Tears, The Policeman Said
Gene Wolfe -Peace
Dan Simmons – Hyperion
Garry Kilworth – The Hundred-Towered City

IMAG0336

Det var så intressanta böcker att det dök upp en till katt som ville lägga beslag på dem.

IMAG0340

Fast som vi alla vet så är det ju kartongen som är det mest intressanta. Böckerna är ju bara en ursäkt för att få hem en sprillans ny kartong.

IMAG0345

Har ni fått hem något bokreapaket idag? Eller har ni kanske reashoppat helt analogt, trots att ni då går miste om kartong?

9 comments

  1. Det blev analog bokrea för mig, på sf-bokhandeln (aldrig ett fel ställe att gå till!). Kunde inte bestämma mig för något, så det blev inte någon förhandsbeställning. Väldigt olikt mig, som annars inte brukar tveka att nätshoppa böcker! :)

    1. Jag funderade på att gå förbi sf-bokhandeln, men pga illasinnad förkylning kändes det jobbigt nog att hämta ut bokpaketet. Och det hade nog inte varit särskilt snällt att dela min förkylning med alla sf-bokhandelbesökare heller.

    1. Mina katter är inte så kinkiga när det gäller lådor. Så länge det är en kartongbit så ska den sovas på, oavsett storlek. Fast idealet är kartonger som är lite för små, så att de måste pressa sig ner i den. Av någon anledning. ;)

  2. Mina kissar blev snuvade på kartong. :-) Men som tröst köpte jag en ny krukväxt som var invirad i massor av prasselpapper som de lekt med i en vecka nu. Tror jag är förlåten för det analoga reainköpet.

    1. En krukväxt invirad i prasselpapper låter som en ultimat kattpresent! :) Fast jag misstänker att varken pappret eller krukväxten skulle hålla en hel vecka om det var mina katter …

Kommentera

