Nytt batteri, nya tag

Om någon händelsevis skulle undra varför jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen med annat än en pliktskyldig recension då och då så kan jag upplysa er om att det beror på datorhaveri. Eller snarare på att batteriet till min netbook lade av helt utan förvarning och att det tog några veckor att få hem ett nytt. Att plötsligt vara två personer som samsas om en enda dator (något jag sluppit under de senaste femton åren) är något som inte direkt påverkar skrivlusten positivt.

Men nu: nytt batteri, nya tag!
Bl.a så tänkte jag få ihop ett inlägg om hur det går med min episka WoT-omläsning (bra!) samt rapportera om hur det går med försöket att krympa min gigantiska trave med olästa böcker.

3 comments

Kommentera

