Seriesöndag II

Idag är det dags för ännu en seriesöndag här i bloggen! Jag har nämligen – ännu en gång – lyckats läsa en hel bunt serier sista tiden och som jag ännu inte har hunnit blogga om.

När detta blogginlägg publiceras så befinner jag mig på ett tåg på väg till Borås. Där ska jag skriva tenta, diskutera grupparbete, gå på föreläsningar och delta i workshops om förmedlingsarbete i bibliotek. Det betyder att dagens blogginlägg kommer att vara tidsinställda, men också att jag förhoppningsvis (man kan aldrig lita på internetuppkopplingen ombord på X2000) kommer att kunna svara på kommentarer löpande under dagen.
Trevlig serieläsning!

Kommentera

