Fler seriesöndagar coming up

Vad roligt att ni var så många som uppskattade Seriesöndagen här i bloggen! Jag har varit begravd i grupparbete fram tills nu och därför varit lite dålig på att svara på kommentarer, men jag försöker ta igen det nu.
Grupparbetet gjorde dessutom att jag bara hann blogga om ungefär hälften av alla de serier jag läst på sista tiden . Det lär med andra ord bli en Seriesöndag till i bloggen inom den närmsta framtiden, där jag bl.a. kommer att skriva om Kim W. Anderssons ”Alena” och ”Game of Thrones” i serieformat. Stay tuned!

2 comments

Kommentera

