Bokbloggarmiddag utan bilder

Det känns lite klantigt att gå på supertrevlig bokbloggarmiddag i fredags utan att ta en enda bild. Jag skyller på att jag fortfarande är sjuk och tvingas knarka hostmedicin för att överleva. Samt att det var så roligt att jag helt glömde bort av föreviga vare sig sällskapet eller maten.
Vi bytte självklart böcker också. Jag hade med mig fyra dit och fick tre med mig hem, vilket jag ser som en stor seger. Men blev påmind om att jag ännu inte har läst någon av de två böcker jag bytte till mig på förra bokbloggarmiddagen … Måste åtgärdas!

Det här gör vi om snart igen, eller hur? Och då ska jag vara frisk nog att dricka vin med er andra!

6 comments

  1. På förra middagen bytte jag till mig Kampen om Järntronen, så det var ett eminent kap! Men de andra tror jag inte heller jag har läst :P
    Superlyckat i alla fall, inte heller jag har några bilder! Men vi har ju minnena :P

    1. Klart att Järntronen var ett eminent kap, det var ju jag som hade med den! :D Det verkar onekligen som att jag är bra på att pricka in böcker som passar just dig på bokbytena.

Kommentera

