Tre på tre – en utmaning

Pocketlover har dragit igång en läsutmaning inför hösten; tre på tre. En utmaning som alltså går ut att på tre månader (september, oktober, november) läsa tre böcker utifrån något självvalt tema. Jag fyndade hela Cornelia Funkes Bläckhjärta-trilogi för en billig penning förra veckan och tänker att dessa böcker får bli mina tre. Jag har varit sugen på att läsa böckerna länge, inte minst efter alla lovord Eli har strött över Funke.

Om ni blir sugna på att delta i tre på tre-utmaningen är det bara att anmäla sig hos Pocketlover. En perfekt chans att läsa något nytt, något efterlängtat eller något man borde ha läst för länge sen.

9 comments

  1. Kul! Jag blir alltid så nervös när någon läser böcker jag rekommenderat, tänk om de inte gillar lika mycket som jag! Men tror att du kommer tycka om dem :)

Kommentera

