Mycket nu

Det är mycket nu. IRL. Mycket på det sättet att jag försöker hitta saker att distrahera mig med, saker som kan få mig att tänka på annat en stund. Så jag ser mängder med filmer, spelar en del spel och läser bok efter bok efter bok. Och jag skriver bokrecensioner här på bloggen, för jag har insett att det är en alldeles utmärkt distraktion att skriva om böcker när man inte riktigt orkar med att tänka på verkligheten. Nästan lika bra som att läsa, faktiskt.
Om bloggen blir fullkomligt dränkt i bokrecensioner under de närmaste dagarna så är det därför. Recensionsskrivandet som en tankeflykt.

4 comments

  1. Hoppas det inte är för jobbiga saker du måste distrahera dig ifrån :( Annars kan jag väl inte säga att jag gråter för att läsa mer av dig :)

Kommentera

