The time was passed so easily

13 Jul

Tillbaka i civilisationen igen. Hann med att bada en gång, dricka otaliga glas vin på verandan, grilla två gånger, läsa flera hundra sidor, få benen och fötterna täckta av myggbett, leka turist i Norrtälje och där fynda en fin bok på loppis för en tia. Är nöjd.

Har ni en bra sommar?

4 svar till “The time was passed so easily”

  1. ielinashylla 13 juli 2012 den 14:31 #

    Det lät som riktigt fina dagar spenderade! (: Jag har en bra sommar, även om jag ibland känner mig låst av mitt sommarschema inom vården som inte alltid går hand i hand med andras semesterdagar eller lediga dagar. Men jag gör det bästa av alla dagar, på jobbet och utanför. (: Trots lite sol tycker jag att det är bästa sommaren på länge! (;

    • bokstävlarna 13 juli 2012 den 18:00 #

      Jag tycker att det är ganska skönt med en regnig sommar, så jag klagar inte det minsta. Räcker med att det är tillräckligt fint för att bada några gånger, tycker jag. :)

      • ielinashylla 14 juli 2012 den 06:08 #

        Ja, jag klagar inte så länge jag slipper tropisk värme i Sverige! (: Läsningen går segare än väntat dock. Men det känns ändå överkomligt! (: (; Gillar bilden förresten med smultronen (?). (:

        • bokstävlarna 14 juli 2012 den 14:36 #

          Tropisk värme är bara obehagligt tycker jag. Så jag är helt nöjd med den här sommaren, även om det inte verkar vara så många andra som är det.
          Japp, det är smultron. Jag och min syster fick hålla oss för att inte äta upp allihop. :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 65 andra följare