Tillbaka igen

Nu är jag hemma från Tokyo igen. Jag verkar turligt nog helt lyckas undvika det här med jetlag, men känner mig ändå ganska sliten efter två veckors intensiv semester. En liten bildkavalkad lär dyka upp här i bloggen snart, inte minst misstänker jag att ni är många som vill se foton från det omtalade kattkafét.

Facit från bokpackningen förresten: jag hann läsa klart en bok (den fantastiska ”Kraken”) och påbörja en annan. Så en packning bestående av tre böcker var kanske lite optimistiskt, men inte helt orimligt.

Har ni haft det bra de senaste två veckorna?

4 comments

  1. Åh, välkommen tillbaka! etlaggen kan slå till långt efter hemkomst också dock, bara så du vet, hehe..;) Och man läser alltid mycket mindre på semesterresor. Då gör man ju annat. Knappst konstigt.=) Fast flygresorna förstås.. Då behöver man något att göra. Ser absolut fram emot kattcaféet! Bara hört talas om sådana innan, aldrig sett bilder från något!

    1. Jag hade hört att jetlaggen förmodligen skulle slå till när jag kom dit, eftersom man åker framåt tidsmässigt. Men ingenting. Så jag hoppas att jag helt enkelt är väldigt jetlagtålig, men det kan man ju aldrig veta. :)

      De enda semestrar man läser mycket på är ju solsemestrar. Och sådana brukar jag försöka undvika eftersom jag inte gillar att sola alls.

      Ett kattkaféinlägg kommer! Med bilder och alla detaljer! :)

  2. Hej! Härligt att du är tillbaka! Du är saknad här i bloggvärlden. Vi vill självklart höra och se mycket från din resa. Hoppas du haft en riktig toppensemester!

    Pst, svara gärna på mina 11 snabba bokfrågor till dig :)

    1. Kul att höra! :) Jag ska försöka få ihop några inlägg om resan så snart jag kunnat smälta intrycken en aning. Men tills vidare har jag äntligen hunnit svara på bokfrågorna, det blev visst 33 stycken allt som allt.

Kommentera

