Boknördiga presenter

Påsken är slut för den här gången och precis som jag misstänkte så blev det inte mycket läsning för min del. En ynka bok i form av Marie Hermanssons ”Himmelsdalen” var det enda jag hann läsa under hela helgen.

Däremot hann jag med en massa annat som exempelvis att ha födelsedagsfest. Ovan på bilden ser ni två av tre boknördiga presenter jag till min stora glädje fick. Närmare bestämt en Moleskine Passions Book Journal (som jag önskat mig hur länge som helst) och Lovecraft-brädspelet ”Mansions of Madness” som jag är mycket sugen på att spela. Den tredje boknördiga presenten jag fick var Andrew Kaufmans ”Alla mina vänner är superhjältar”. En bok som det skrivits om mycket bland bokbloggarna och som inte är med på bilden för att för tillfället befinner sig i min käre makes väska.

Har ni haft en bra påsk?

7 comments

  1. Vilka förträffliga presenter!! Grymt avis på fina moleskineboken.. Påsken har varit så väl festfylld som läsfylld här med. Han med födelsedagskalas jag också, dock utan böcker..:)

    1. Mycket förträffliga! Moleskine-boken har jag gått och suktat efter i evigheter, så är mycket glad att jag fick den. Och Lovecraft-diggare som jag är så ser jag verkligen fram emot att köra brädspelskväll med Mansions of Madness.
      Åhå, har du också fyllt? Grattis!

  2. Grattis i efterskott!
    Jag hade en helt ljuvlig påsk. Kopplade bort mig helt från nätet i fem dagar och läste massor av böcker, åt godis och umgicks med trevligt folk.

  3. Grattis i efterskott! Vilka bra presenter! Det är så kul med brädspel!!!
    Har haft en okej påsk, trots lite sjukdom! Skönt att vara hemma med familjen!

    1. Tack! Ja, jag älskar brädspel! Ungefär världens roligaste sysselsättning tillsammans med ett gäng vänner. :)
      Tråkigt med sjukdom under påsken för dig, men skönt att kunna vara hemma och ta det lugnt då.

Kommentera

