Läsrapport mars

Gail Carriger – Changeless
David Jauss (ed) – Words Overflown by Stars
Matthew Forsythe – Ojingogo

Lukas Moodysson – Döden & co
Chris Cleave – Little Bee
Paul Hornschemeier – Mother, Come Home
Susan Hill – The Woman in Black
Nanna Johansson – Välkommen till din psykos
+ Skriva nr 3 och Utopi nr 5

Antal omläsningar: 0
Antal böcker på engelska: 4
Antal graphic novels/seriealbum: 3
Antal fantasy- och urban fantasyböcker: 1
Antal skräckböcker: 1
Antal postapo/dystopier: 0
Antal novellsamlingar: 0
Antal SF-böcker: 0
Antal YA-böcker: 0
Antal tegelstenar: 0
Antal tidskrifter: 2
Antal ej skönlitterära böcker: 1
Antal e-böcker: 0
Sammanlagt antal: 8

Det har var ingen munter läsmånad. Få böcker lästa och ännu färre ombloggade. Jag misslyckades dessutom en en gång med att läsa någon e-bok trots att jag har flera som ligger och väntar på mig. Oh well, det är bara att hoppas att april blir lite roligare på läsfronten.

4 comments

  1. Jag har haft tre omuntra läsmånader, jag. :( Eller har läst bra saker, men väldigt lite. Enda jag har läst mycket av är serier.

    The Woman in Black = fina grejer.

  2. Jag har precis som du Maria haft tre omuntra läsmånader, undrar vad det kan bero på? I stället har jag gjort … knappt något. Kanske är det vinterdvalan som huserat. Det känns fantastiskt skönt med den stundande våren.

    Och Anna, du har i alla fall läst *något* :)

    1. Jag är mest glad att jag läste fler böcker än mars förra året då jag läste kanske en och en halv bok på en hel månad. Det var VERKLIGEN en omunter läsmånad.
      Men jag vill också skylla lite på vinterdvalan. Och tröttheten som den medför.

Kommentera

