Liten fredagsenkät på en söndag

Lånad av Helena.

Vad läser du just nu?
Bryan Lee O’Malleys ”Scott Pilgrim vs. the World” (vol. 2)

Bokens första mening
What is this?

Hur fick du tag på boken (köpt/lånat, etc)?
Köpte på nätet rätt så nyligen för att jag kände ett akut behov av lite mer serier i mitt liv.

Vad tycker du så här långt?

Roligt, charmigt. Ger lite mer backstory, speciellt åt den fantastiskt cyniska favoriten Kim P.

Vad tänker du läsa sedan?

Om posten och lagerarbetarna på nätbokhandeln vill mig väl; Elizabeth Hands ”Available Dark”. Men förmodligen hinner jag läsa något däremellan, kanske det ex av Richard Yates ”Easter Parade” som kom i samma beställning som Scott Pilgrim-boken (och som jag fann till det facila priset 29 kr för en engelsk pocket).

6 comments

Kommentera

