Apropå Lovecraft

Apropå mitt inlägg om Lovecraft härom dagen, ni har väl inte missat att biblioteken i Kulturhuset i Stockholm hyllar denna författare sista veckan i mars? Det är Serieteket, biblioteket Plattan och Bibliotek Film & Musik som ämnar bjuda in till bl.a. litteratursamtal, uppläsningar och filmvisningar. Det här bör ingen skräckälskare missa!

Tyvärr har jag själv både en salstenta och en inlämningsuppgiftsdeadline just den veckan, men håller tummarna för att även helgen kommer att vara fullproppad med lovecraftianska aktiviteter. När det fullständiga programmet annonseras så kommer jag garanterat boka in så mycket jag kan.

2 comments

  1. Åh vad glad jag blev, läste inlägget igår (slarvig jag medger) och tänkte typiskt att man bor så långt ifrån med tanke på att det är i helgen…men nu ser jag att det är sista veckan i mars hurra! Då finns det en chans att man kan va’ med!

Kommentera

