Dålig bokbloggare!

Jag har varit en dålig bokbloggare på senaste tiden. Inte så att jag skrivit särskilt usla inlägg (även om det blivit ganska få), utan för att jag inte har bloggat en enda rad om alla de snälla bloggare som förärat mig en Liebster Blog Award. Förlåt! Jag är väldigt glad över varje utmärkelse och alla fina motiveringar, men jag har varit så upptagen med stambyte och mina tre parallella universitetskurser att jag inte riktigt har hunnit svara.

Nu misstänker jag att jag bryter mot reglerna en smula, men jag tänkte passa på och ge tillbaka awarden till alla bloggare som har gett den till mig. Det är de värda!

Bokmalande – En underhållande och alltid lika vass blogg som främst handlar om fantastik av olika slag.
Feuerzeug – För en blogg som är initierad, intressant och intensiv.
Det mörka tornet – Fellow King-diggare och skräckfantast, en mycket läsvärd blogg.
Abibliofobi – Gillar tegelstenar, viktoriana och litterärt mörker – en kombination jag verkligen uppskattar.
I Elinas hylla – Min bokbloggande skrivkurskamrat Elina har inte bara en bra blogg, hon är en jäkel på att skriva också!

Jag hoppas att jag inte har missat någon utmärkelse nu, i så fall beror det enbart på mitt egna usla minne och min stambytesrelaterade förvirring. Påminn mig gärna om jag skulle ha glömt någon.

10 comments

      1. Ja, det där dåliga samvetet har en tendens att komma krypande ibland, även om det EGENTLIGEN inte behövs. Vi finns ju kvar här när du behavar bevärdiga oss med din närvaro ;)

Kommentera

