Om en vecka

Jag hade inte tänkt åka till Bokmässan i år eftersom vi har stambyte och jag inte ens bor hemma för tillfället. Men så går det ju en bokbuss i år igen, och jag kunde inte motstå att anmäla mig. Författarsnack, goodiebags och häng med sköna bokbloggare – hur kan man missa något sånt?

Om en vecka kommer jag med andra ord befinna mig på Bokmässan för första gången. Jag har, till skillnad från många andra bloggare, knappt planerat mitt besök alls. Det enda jag verkligen har tänkt göra är att gå på bloggminglet samt besöka SF-bokhandelns, Galagos och Koliks montrar.

Jag kommer, om det inte blir något strul med posten, gå runt med en tjusig Bokstävlarna-knapp. Säg hej om ni ser mig där vettja!

18 comments

    1. Då kan du lurka runt och smyga på andra bokbloggare med andra ord! ;) Om vi inte känner igen dig från din twitter-avatar, det vill säga…

      Galago verkar ha ett väldigt bra program under hela mässan, är lite ledsen att jag inte kan hänga där varje dag.

  1. Om du vill får du gärna ta bort övre kommentaren här… Det är min andra bloggadress som kom med i den vilket inte var meningen…

    Hur som helst så är det Bokmässan och söndagen som gäller för mig och två kompisar. Vi har inte planerat alls… Men vi kommer dit och hem garanterat med buss! (; (:

    1. Borttaget! :)

      Jag tror att det räcker ganska långt att strosa runt och bara titta, eller mingla, om man bara åker dit en dag. Det intalar i alla fall jag mig, som inte hinner lusläsa programmet tills dess. ;)

  2. Jag har inte heller planerat så mycket, jag försöker ha koll på sånt jag verkligen inte vill missa men i övrigt blir det nog mest ganska planlöst flanerande för mig. Vi ses på bloggminglet på lördagen för det är iaf en sån där inplanerad hållpunkt :)

  3. Ja, jag har inte planerat så mycket heller. Mer än att jag inte kommer avara där på lördagen för att mingla.:( Hade varit jättekul, men ibland krockar saker helt enkelt.

Kommentera

