Bomull

Idag kommer jag inte skriva det minsta här i bloggen, eller svara på någon enda kommentar. Förutom det här tidsinställda blogginlägget, förstås, som får ståta här i sin ensamhet.
Idag är det nämligen vår, jag och min mans, allra första bröllopsdag. Tanken är att den ska firas med museibesök, sushi, hemlagad pannacotta och den obligatoriska champagnen – och med att inte sitta en enda sekund vid datorn.
Första bröllopsdagen är bomullsbröllop, så vi har självklart köpt presenter i form av kläder till varandra. Nästa år är det pappersbröllop, ni må tro att denna bokbloggare längtar efter de presenterna…

Hoppas ni har en skön söndag, med eller utan något firande!

15 comments

  1. Jag hade ingen aning om att de hade benämningar för alla åren. Och grattis i efterskott. Bästa bröllopsfesten ever! Vi kanske bör fira med en till sån om något år? ;)

    1. Jag är inte så mycket för bröllopstraditioner i vanliga fall, men tycker att det är ganska roligt med temapresenter. :) Trots att vissa material känns lite begränsade eller inte helt etiskt försvarbara, men de åren kanske man kan hoppa över temapresenterna.

Kommentera

