Äntligen!

Idag läste jag ut George R. R. Martins ”A Feast for Crows” (för andra gången) med bara några timmar tillgodo. Tillgodo inför vad, kanske ni undrar. Med vilket jag svarar: innan jag får lägga vantarna på bok fem, ”A Dance with Dragons” förstås!
De kommande dagarna kommer jag inte bara tillbringa på familjens landställe med andra ord, utan även med näsan i denna mycket efterlängtade tegelsten.

Kl 00:01 inatt kommer jag befinna mig på SF-bokhandeln i Stockholm tillsammans med ett stort gäng andra GRRM-fantaster och köpa mitt sprillans nya exemplar av boken. Kanske ses vi där?

Kommentera

