Bokstävlarna på FB

Jag skulle vilja skylla på grupptrycket hos bokbloggarmaffian, som är ganska så skoningslöst. Eventuellt kan det också handla lite om att jag vill locka fler läsare, eller kanske snarare spamma de läsare jag har med ännu fler uppdateringar.
Vad det handlar om? Att jag, likt så många andra bloggare före mig, har gjort en fansida för Bokstävlarna på Facebook.

Ni som läser den här bloggen och gillar den får hemskt gärna gå in och gilla sidan, för i skrivande stund är det tragiskt nog bara jag själv som gillar min egen sida. För att gilla kan ni klicka på FB-widgeten i menyn till höger eller följa den här länken.

Vi ses på facebook!

2 comments

    1. Yay! :)
      Haha, det är lite därför jag har dragit mig för att göra en sida också. Men jag har ganska många bokbloggare som vänner på fb och hoppas att de kommer att gilla. Plus mina irl-vänner, som jag kommer tvinga att gilla. ;)

Kommentera

