Bloggträff & bokbyte

Igår var det äntligen dags för den omtalade bloggträffen. Vi var femton glada bokbloggare som träffades och åt meze, bytte böcker och pratade litteratur, tv-serier, bröllop och annat intressant. Oerhört rolig och lyckad träff, jag hoppas att vi kan dra ihop en liknande snart igen! Stort tack till Jessica som styrt upp allting så bra!

Jag hade med mig fyra böcker till bokbytet och kom hem med två. Ett bra byte tycker jag, som lider av akut bokhylleplatsbrist. De böcker jag bytte till mig var:

Mats Strandbergs ”Halva liv” har funnits med på min läslista ett bra tag. Den andra boken, ”Black Blade Blues” behövde Sooz bara beskriva som ”queer urban fantasy med en tjej som är smed och slåss mot drakar” (på ett ungefär) för att jag skulle bli helt såld. Visst vet jag att hon varnade mig för att språket inte var så bra, men det lät ändå för roligt för att kunna motstå.

One comment

Kommentera

