Länkkärlek

Jag är på ständig jakt efter nya intressanta bloggar att läsa och misstänker att jag inte är ensam om den saken. Så för att göra saken enklare för alla bokbloggsläsare tänker jag härmed tipsa om tre nya läsvärda bloggar. Eller en återuppväckt, en ny och en ganska ny.

Veckans bokbål
har äntligen vaknat ur sitt extremt långa vinteride! Den här bloggen är rolig, giftig och bjuder förutom på sågningar numera även på extra mycket skräck. Jag tror att lite extra läsare är precis vad den här bloggen behöver för att inte somna om igen.

Any Moment Called Now är en nystartad och oerhört läsvärd blogg för alla som gillar att läsa om urban fantasy, sci-fi och all things geeky. Den är skriven på engelska, men jag har blivit försäkrad om att det går alldeles utmärkt att kommentera på svenska.

Thecuriouscaseofthebooks är inte helt nystartad, den här bloggen har några månader på nacken. Det är en fin och finurlig blogg med fantastiska bloggrubriker.

8 comments

  1. Min lilla neggoblogg kommer aldrig att komma upp i samma nivå som din faktiskt proffsiga bokblogg. Min ambition att börja skriva lite snälla saker kommer nog att kvävas i sin linda. Tack för länkningen :)

    1. Men om det inte blir några snälla saker så kanske det blir några sågningar ändå? Sågningar kan man ju aldrig få för många av, tänker jag. :)

Kommentera

