Bokbloggarträff i Stockholm

Ni har väl inte missat att det är bokbloggarträff i Stockholm om drygt två veckor? Vi tänkte dra ihop ett gäng bokbloggare för att äta lite libanesiskt, dricka något glas vin, ha livliga bokdiskussioner och byta böcker med varandra.
Med vi menar jag Bokbabbel, Ord och inga visor och yours truly.

Datum: 31 maj
Tid: kl 18:00
Plats: Restaurang Underbar, Drottninggatan
Medtages: Om du vill vara med och byta böcker så ta med några (ca 3) till bytet. Tänk på att böckerna bör vara i bra och läsbart skick, men annars får de gärna vara begagnade. Converse-skor verkar vara ett hett tips klädesmässigt, men det är total valfrihet som gäller på den fronten.
Anmälan: Skicka ett mail till jessicajohansson85 (at) gmail.com för att ange intresse. Vi behöver kunna boka bord i god tid, så vi behöver din intresseanmälan innan söndag (alltså 22/5).

Det här kommer bli fantastiskt roligt hörrni, så om ni inte är väldigt upptagna eller bor på annan ort så tycker jag att ni definitivt ska komma!

19 comments

  1. Det har jag förstås inte missat och även om jag bor i Malmö så hade jag nog kunnat komma upp för enbart detta ändamål. Vi åker dock på semester där i dagarna, så tyvärr krockar det och jag får inte möta er IRL, men jag räknar kallt med att ni kommer fota mycket!

    1. Synd med krocken!
      Vi får försöka twittra och fota (de bloggare som vill bli fotade iaf) så mycket vi bara kan från träffen. och hoppas att du kan vara med nästa gång istället.

        1. Den separationsångesten är nog ganska vanlig. Jag tänkte ta med några böcker som jag inte gillade så mycket som jag tänker mig får det bättre hemma hos någon annan, mer passande bokvän. :)

  2. Vad roligt ni kommer ha det! :-)
    Men – jag måste bara få kommentera en sak helt ytligt, vilka snygga kläder din blogg har fått på sig. Älskar teglet!

  3. Jag är anmält, wee! Måste dock jobba på Conversebiten. :) Blir jag lynchad om jag kommer i ballerinaskor eller högklackat?

    1. Converse är ju mest en intern liten Bokbabbel-hyllning så klart att man kommer undan iklädd andra skor. Vi i bokbloggarmaffian tror på grupptryck, inte tvång. ;)

Kommentera

