Till Bokbabbel

Detta blogginlägg tillägnas den eminenta Bokbabbel:

Titta, det blev grå ändå! Jag velade fram och tillbaka när det gällde färg, men jag tror att de här kommer göra sig alldeles utmärkt tillsammans med en #tantpride-tröja, inte sant?
Nu vet jag åtminstone vad jag kommer ha på fötterna på bokbloggarträffen 31/5. Då gäller det bara att hitta ett matchande nagellack till.

Har du fått hem Sara Hansson-boken ännu så att vi kan parallelläsa? Den verkar väldigt rolig, men jag väntar med att börja läsa den tills du har hämtat ut det där bokpaketet som du längtat efter.

(för den som känner sig utanför så sammanfattar det här inlägget ungefär hälften av alla Twitter-diskussioner som jag har haft med Bokbabbel den senaste veckan eller så. I alla fall de som är lämpade att återge såhär inför allmänheten.)

8 comments

    1. Det måste vara för att vi båda har en så synnerligen god smak! :) Jag gillar verkligen den färgen, den passar till i princip allt jag har och känns lite mer somrig än de vanliga svarta.

  1. Jag blir alldeles rörd! Och bok Converse-bild har du fått till också! Mitt hjärta sväller av stolthet! :) Och SÅKLART passar de med en #tantpride t-shirt!

    Åh, vi måste ta gruppfoto på dojorna sedan!

    1. Tyvärr har jag lite dåligt med finsk design hemma, annars hade jag försökt få med det på ett hörn också. :D

      Åh, klart vi måste ta Converse-gruppfoto! Det kommer ju bli hur fint som helst!

Kommentera

