Zombiefy yourself

Alla som känner mig förstår nog varför jag inte kunde motstå det här erbjudandet på SPX i lördags:

Jag menar, ett zombieporträtt! Kan det bli bättre än så? Såklart det inte kan.
Bokstävlarna med Zombie-Bokstävlarna:

Förutom det tjusiga zombieporträttet så fick man också serien ”Insides”. Jag gillar verkligen Patrik Lindbergs tecknarstil, den är otroligt suggestiv och detaljrik och gör zombiesplatter till något riktigt njutbart. Här kan ni läsa mer om Lindbergs serier och dessutom läsa ”Insides”.

Rekommenderas!

12 comments

  1. Så sött! :) Vilken genial affärsidé

    Såg du någon monter med ett album som heter Massive Awesome? Robot action in space typ. Det är en kompis till oss som tecknar (Rolf Lejdegård).

    1. Jag misstänker att han tjänade en hel del på sina porträtt med tanke på hur många han hade att göra. :)

      Hm, det låter bekant men det var ju ganska många utställare där så jag är inte helt hundra.

Kommentera

