See you at the show Scott Pilgrim

Jag fortsätter mitt seriemissionerande och hoppas att åtminstone någon av mina bloggläsare uppmärksammar mina tips. Imorgon kommer nämligen Bryan Lee O’Malley, skaparen av ”Scott Pilgrim”, vara på Science fiction-bokhandeln i Gamla stan i Stockholm för signering och intervju. Kl 14 är det som gäller och det kommer säljas Scott Pilgrim-serier på plats för den som vill köpa.

För att höja det här inläggets nördfaktor ytterligare några snäpp så bjussar jag här på ett foto från en maskerad i vintras då jag gick som Ramona Flowers (foto av Angelica Norgren):

Ramona Flowers i filmformat och serieformat:

7 comments

  1. Hej!

    Satt och ugglade igenom dina inlägg och undrade bara, hur går det med ‘Under the dome’? Kämpar mig igenom den själv sen en vecka tillbaks och i sann creeper anda kom jag på att du hade bloggat om den för någon månad sedan, haha!

    Älskar dina katter förresten.

    1. Under the Dome ligger fortfarande i min läshög och gör ledsna miner för att jag inte har läst den ännu.
      Lite för att jag varit för feg för att ta itu med en så tjock tegelsten direkt efter min stora lässvacka, jag blev rädd att den skulle knuffa tillbaka mig i svackan igen. Men nu verkar det ju gå alldeles utmärkt med A game of Thrones, så kanske är det dags för Under the Dome efter det? Jag har haft den hemma ett halvår utan att ens börja med boken, det börjar kännas lite fånigt.

      Åh, katterna blir glada av att höra det! :)

Kommentera

