Back in black

Hörrni, har ni märkt att jag har börjat blogga på allvar igen? Bara sådär. Jag vet inte riktigt vad som hände, men plötsligt släppte bloggspärren helt och jag har mängder av saker jag vill blogga om.

Lästorkan då? Den verkar också ha gått över (peppar, peppar). Efter att jag bestämde mig för att bara lustläsa ett tag, utan måsten, så upptäckte jag att jag verkligen ville läsa igen. Plus att jag blev sugen på att köpa nya böcker, för första gången på flera månader.

Så om ni blir fullkomligt dränkta i blogginlägg de kommande veckorna så är det bara jag som försöker kompensera för de senaste månadernas totala bloggstiltje.

14 comments

  1. Hurra! När det gäller blogginlägg tycker jag aldrig att det kan bli för många. Älskar t. ex bloggar som uppdaterar minst två ggr om dagen. Men jag har förstått att jag är ganska ensam om att känna så men för min del får du gärna blogga hur mycket som helst. :)

    1. Jag gillar också bloggar som uppdaterar ofta. Fast jag måste erkänna att jag har lite svårt för de där som bara bloggar några rader varannan timme, skulle föredra några färre och längre inlägg. Min rss-läsare blir översvämmad annars! :)

Kommentera

