Liten torsdagsenkät på en fredag

Finurliga Fiktiviteter har satt ihop en liten enkät som jag missade att fylla i igår. Torsdagsenkäten bidde alltså en fredagsenkät hos mig.

Idag…

… läser jag: Veronika Malmgrens ”Gracie” och kanske någon novell ur samlingen ”Synd”.

… gör jag: Förutom att läsa? Min fredagskväll lär säkert bestå av en del tv-spelande, lite bloggande och eventuellt något glas vin.

…ser jag: Eftersom min bättre halva jobbar kväll så är det tveksamt om jag kommer se något. Kanske ett avsnitt ”Supernatural” eller ”Dexter”, men troligast är att vi istället kommer spela lite ”Borderlands” när han kommer hem.

…längtar jag efter: Det är väl nästan omöjligt att inte längta efter våren såhär mitt i snötunga vintern? Mer specifikt så längtar jag efter våren i Tokyo, dit jag och maken ska åka på försenad bröllopsresa i april.

2 comments

  1. Tokyo låter väldigt spännande och mysigt, särskilt på våren… Härligt att ha något så speciellt att se fram emot när snön ligger några meter för tjock utanför fönstret :)

Kommentera

