Bokcirkelfail

Här hade jag tänkt skriva ett entusiastiskt inlägg om hur trevlig gårdagens bokcirkelträff var och hur fantastisk den första cirkelboken var. Men istället för att dricka vin och prata litteratur så fick jag vackert ligga hemma med mensvärken från helvetet och tycka synd om mig själv. Klar fail på det.

Det kommer åtminstone en recension av cirkelboken, Shirley Jacksons ”We Have Always Lived in the Castle”, här inom den närmaste framtiden. Även om det är en klen tröst för eder stackars bokbloggerska.

4 comments

    1. Ja, väldigt tråkigt. Nästa gång, då ska vi lyckas!
      Fast jag misstänker att det kommer vara svårt att lyckas samla hela cirkeln någon gång, lär alltid vara någon som får förhinder.

  1. Håller med Maria: hemskt tråkigt att vår eminenta cirkelledare inte kunde vara med – och så tråkig anledning också! Vi var ju en starkt decimerad skara (bokcirkelsjukan?) men vi som var där hade väldigt trevligt. :) Och vad bra den är, We Have Always Lived in the Castle! Den skapade många funderingar, dock. Har försökt sammanfatta mina intryck på bloggen.

    1. Bokcirkelsjukan… eller en förbannelse som kastats över oss? :O

      Jag tyckte att boken var en ypperlig cirkelbok, den skapade verkligen många funderingar. Jag ska försöka få ner några av mina också de närmaste dagarna.

Kommentera

