Strul

På grund av strul med hostingleverantören så har jag blivit av med min domän bokstavlarna.se. Ni som förut tagit er hit via den adressen har nog märkt att ni istället hamnar på en helt orelaterad djursida (japp, någon annan har nu mitt domännamn) nu för tiden som inte har det minsta med bokstävlar av något slag att göra.

Tills vidare så går det såklart bra att använda sig av själva bloggadressen https://bokstavlarna.wordpress.com, den fungerar ju alltid. Men ny domän är på väg att registreras och så snart det är klart så kommer jag skriva ut den nya adressen här.
Och hörrni, om ni har tänkt att skaffa er en egen domän så kan jag rekommendera er att verkligen inte satsa på Loopia.

8 comments

    1. Haha, det kanske kommer. Typ ”Lämna 10.000 i omärkta sedlar i soptunnan vid hörnet av parken, så får du ditt domännamn tillbaka!”
      Hela historien är rätt märklig. Men jag är nu mest glad att det bara är domännamnet som jag blivit av med och inte själva bloggen.

  1. Det var ju väldigt irriterande och oturligt det där. (Och jag var tvungen att klicka till djursidan och kolla på den – varför i hela världen vill de kalla den sajten bokstavlarna????? :-o)

    1. Den där djursajten är ju bara bisarr, men på ett sätt är det bättre så än om någon skulle sno mitt blogginnehåll och lägga upp där – det hade varit tusen gånger värre.

  2. Det låter ju helt idiotiskt. Man kan ju tycka att det ligger i hostingföretagets intresse att behålla sina kunder, inte att kasta ut dem med huvudet före.

    Oh well, Orwell osv.

    1. Ja, man tycker ju det.
      Men problemet är lite att det finns en hel djungel av leverantörer och det kan vara svårt att veta vilka som är vettiga (note to self: välj inte de som är billigast nästa gång). Nu har jag gått på rekommendationer, hoppas slippa strul.

Kommentera

