Nu ska här bloggas!

Bloggen har legat lite i ide den senaste tiden. Det är inget medvetet val, men det händer rätt mycket i mitt liv just nu – både bra och dåliga saker – så jag har varken hunnit blogga eller läsa som vanligt.
Men en av de roliga sakerna som har hänt borde göra bloggandet både roligare och enklare i framtiden. Jag har nämligen blivit med ny dator, en mycket liten och mycket behändig sådan. Så nu kan jag inte skylla på att jag är alltför trött för att lämna soffan om kvällarna, för den här lilla godbiten lär följa med mig överallt.

10 comments

    1. Inte i jämförelse med hur jag brukar vara! ;)
      Det här att jag har hållit på och harva med samma bok i flera veckor till exempel, det är så ovanligt att t.o.m min man kommenterade saken.

      1. Haha, illa. Att t o m mannen noterat och kommenterat :)

        Tycker också att du är produktiv med läsning och bloggning! Inget att anmärka på där! Det gäller snarare att inte vänta för länge mellan besöken här hos dig, speciellt eftersom du har en tendens att skriva rätt långa och fylliga recensioner och funderingar. Men jag gillar’t såklart :D

        1. Ja, då är det verkligen illa! ;)

          Det är nog mest jag själv som tycker att jag hamnat i något av en svacka, men jag läser och bloggar tydligen rätt mycket ändå. Och glad blir jag såklart att du gillar´t. :)

  1. Jag håller med övriga om att du bloggar flitigt men kul att det blir ännu mer! jag har också gaskat upp mig och satsar på att blogga mer än tidigare, och det blir en positiv cirkel. För när jag bloggar mycket så vill jag blogga ÄNNU mer och får ännu fler idéer till inlägg. Hoppas du får vara med om detsamma. :)

    1. Det är ju annars lätt att hamna i en ond cirkel när det gäller bloggen, tyvärr. När böckerna som ska recenseras börjar hopa sig så är det lätt att tappa sugen… Lite så har jag känt de senaste veckorna.
      Men jag hoppas på den effekten som du skriver om. :)

    1. Det blev en Asus Eee 1015PEM. Bra pris, bra battertid och dual core-processor (som jag verkligen ville ha).
      Jag tror att du verkligen skulle behöva en! Smidigt att kunna ta med datorn överallt också.

Kommentera

