Fredagsenkät

Vad kan väl ge en känsla av fredagspepp som en sprillans ny enkät att fylla i?
Svara gärna själv, i egen blogg eller i kommentarerna.

Senaste:
Boken du läste ut? Andrew Taylors ”Det blödande hjärtat” som jag blev tokförälskad i.
Boken du påbörjade? Stephen Kings ”Duma Key” som verkar klart lovande än så länge.
Filmen du såg? Tittade lite på Simpsons-filmen igår trots att jag inte tycker att den är särskilt rolig.
Kulinariska upptäckten? Laktosfri gräddglass med smörkolasmak! Som laktosintolerant är det lite som julafton att hitta en ny glassmak.
Tv-serien du började följa? Jag är seriemonogam (pun not intended) när det gäller tv-serier, och ser följaktligen oftast en serie åt gången, alla säsonger i sträck. För tillfället ”Supernatural”.
Klädesplagget du köpte? En leopardmönstrad topp och en svart kofta, båda med moderiktiga puffärmar.
Saken du skrattade åt? Katterna, som jagade varandra på ett ganska klantigt sätt för ett tag sen.

26 comments

    1. Roligt!
      Det var ett färdigt tema som jag la vantarna på, annars hade det aldrig blivit såhär snyggt. ;) Men gillade det skarpt, precis som jag hade nskat att bloggen sett ut.

    1. Åh, kul!

      Jag tyckte också att WP var lite krångligt i början, men hade som tur var också en expert att konsultera. :) Tur att det finns hjälp att få när man blir lite förvirrad.

    1. Tack, jag trivs väldigt bra med den nya bloggkostymen. :)

      Duma Key känns verkligen som King i högform. Jag kunde knappt lägga ifrån mig boken, och det är ju alltid ett gott tecken.

Kommentera

