Reader, I married him

Eder tillgivna bokbloggerska är numera en gift kvinna!
Jag har inte riktigt landat ännu efter lördagens vigsel och fest, och alla bestyr som omgärdat dem. Att inte ha tusen saker på att göra-listan är en lättnad, och att vara gift är såklart fantastiskt. Men lite konstigt känns det allt.
Jag ska försöka få tid att blogga lite mer i veckan om alla lästa böcker jag har på hög, men tills dess så bjuder jag på ett foto från i lördags (taget av Lotta Björkman).

Har ni haft en fin helg?

51 comments

  1. Grattis! Ni är, förstås, jättefina – tack för uppdatering och bild :) Hoppas du får lite tid att landa nu efter all planering och allt fixande. Själv gifte jag mig väldigt enkelt men det var likväl en hel del som skulle ordnas och ledighet modell större behövdes efteråt – en bröllopsresa hade kanske varit bra ;)

    1. Tack! :)
      Det lät nog ta några dagar innan vi hinner landa. Vi har inte haft något traditionellt bröllop med sittande middag, men det var ändå tusen små detaljer att pyssla med. Fast det var verkligen fantastiskt roligt också!
      Bröllopsresan får vänta tills nästa år, så om inte annat så får vil väl vila ut då. ;)

    1. Tack tack!
      Tyvärr så bor vi inte i huset, som är K-märkt och har huserat en massa författare, men det ligger rätt nära oss och vi hade hyrt det för dagen. Nästan lika bra, det. ;)

      1. Japp, Mats och jag har haft skrivarläger (= boot camp). OMG vad effektiva vi var. Omkring 500 sidor redigerades/skrevs. Deadline 1:a september …

  2. GRATTIS! Vad fina ni var, jag älskar din klänning och hela looken, väldigt femtiotal och allmänt hett. :)

    PS: Jag såg bloggrubriken i ditt Twitterflöde men tänkte att det var en rec av nyöversättningen av Emma och att jag skulle läsa på fikarasten. Men jag borde ha fattat; jag skrev själv ett blogginlägg med exakt samma rubrik när jag gifte mig för drygt tre år sedan.

    All lycka och välgång till er!

  3. GRATTIS! Vad roligt att få se och höra! Och jag sällar mig givetvis till de andra och hyllar både klänning, bild och byggnad :-)

    1. Tack!
      Jag vet ju att du bor rätt nära mig, så jag kan tipsa om att stället ifråga ligger här i Bredäng. De har caféverksamhet året om och är fantastiskt mysigt!

  4. Jag tycker du ska ha klänningen ofta! Den satt så extremt bra på dig. Vart hade du fått tag på den? Jag skulle vilja ha något liknande. :)

  5. GRATTIS!!!
    Jag läste för ett tag sedan om att du funderade på hur privat din blogg ska vara och att du skulle gifta dig. (Har varit bortrest på semester sj och inte bloggat och knappt ens läst blogggar…)
    Jag gjorde om min egen blogg för en tid sedan och har bloggen nu som en bokblogg, mitt andra finns på hemsida. Nyfiken så maila mig får du adressen.

    Men åter igen GRATTIS!!! Och vilken FIN klänning!!

    Kram Eva

Kommentera

