Ombyggnad

WordPress tyckte tydligen att det var en kul idé att uppdatera lite, utan förvarning. Så nu är en massa saker borta och det tema jag brukade använda har försvunnit. Det kommer vara lite rörigt här ett tag, för jag har egentligen ingen tid alls att sitta och bygga om bloggen för tillfället. Eller fixa en ny header som kan tänkas passa, för den delen.
Jag är rätt förbannad, ja. Och stressad.
Men snart kommer det förhoppningsvis bli lite ordning här inne igen, och tills vidare så kör vi med det här temat som jag inte behövde fixa med så mycket. Okej?

6 comments

  1. Gud så irriterande! Det är väl en sak att de gör om lite men att plocka bort teman osv känns ju lite överilat – särskilt utan förvarning!
    För att göra det hela lite bättre så kan jag i alla fall meddela att Wolf Hall är påväg hem till dig i detta nu, borde komma imorgon :)

    1. Ja, jag fick total panik när jag skulle kolla bloggen idag och allt var borta! Länkar, widgets, listor… Panik I say!
      Men nu kör jag på det här temat tills jag får tid att fixa ett nytt, kan passa på att försöka få ihop en ny header när jag ändå måste byta.

      Åh, så roligt! Den får vänta tills tentan är avklarad (och kanske även tills bröllopet är avklarat), men de tär ju härligt att ha en efterlängtad bok att se fram emot. :)

    1. Ja, jag lyckades fixa till det ganska bra. Grävde fram alla widgets och hittade ett tema att pressa in dem i. ;)
      Det får se ut såhär tills jag har tid att bygga om lite mer ordentligt, men jag ska göra mitt bästa att inte bli stressad över saken.

    1. Ja, de verkar ha gjort någon stor uppdatering som inte var helt genomtänkt. Synd, jag som tycker att WP varit så bra fram tills nu.
      Väldigt hemtrevligt för dig såklart. ;)

Kommentera

