Junipaketet är här

Idag hämtade jag ut pocketkedjans junipaket, det näst sista av paketen.
Den ena boken i paketet har jag tänkt läsa i evigheter och blev väldigt glad över att just den fanns i paketet. Den är skriven av en författare som ligger mig varmt om hjärtat, så jag lär inte bli besviken. Den andra har jag ingen direkt koll på, men den verkar spännande.
Tack Camilla för paketet!

Jag passade på att köpa en grön påse när jag hämtade ut paketet, så ikväll ska jag packa det paket som ska skickas till Andasin (som alltid är jag lite sen, jag förstår inte att månaderna kan gå så fort?)

2 comments

  1. Ingen fara, den gröna påsen är välkommen när den än kommer.
    Ja, Edelfelt ska bli kul :) Somnade innan jag hann bläddra till andra sidan igår men det kan jag inte beskylla boken för ;-)

    1. Det kommer imorrn om inte posten tappar bort det på vägen! ;)

      Det som är fint med Edelfeldts noveller är att de är ganska korta, så även om man har ont om tid så hinner man ofta klämma åtminsone en novell i taget.

Kommentera

