Vampyrsommar!

Nu är det bara dryga veckan kvar till kursstart för min sommarkurs och alltså inte så många dagar kvar tills att jag med gott samvete kan lägga all min tid på att läsa vampyrböcker. Eftersom det tydligen inte bara är jag som hyser ett ohälsosamt stort intresse för allt vampyrrelaterat så tänkte jag ta tillfället i akt och under sommaren skriva extra mycket om ämnet.

Här ovan kan ni hitta den nya fliken Vampyrsommar, där jag kommer länka till de inlägg jag skriver som knyter an till temat. Där finns också lite övrig information om vad projektet kommer att handla om. Jag har också skapat en egen kategori för de här inläggen, så att de blir lättare att hitta för den som är intresserad.

Första inlägget kommer att dyka upp inom några dagar och handla om ”The Strain”.

6 comments

  1. Så avundsjuk! Försökte komma in, men det var inte bara fullt utan dessutom kölista. men de ger kursen igen och då ska jag vara mer på hugget!

Kommentera

