Ssssssch

Om ni undrar varför bloggen går lite på sparlåga så beror det på att jag för tillfället parallellpluggar till tre tentor. Japp, TRE tentor. Det ger inte mycket tid över till bloggrelaterade aktiviteter tyvärr. Eller läsning som inte består av kurslitteratur.

Fast visst har jag en liten hög med böcker som tålmodigt väntar på att få bli recenserade i bloggen, som jag inte riktigt har hunnit med att skriva om. De kommer förmodligen få vänta ännu en vecka, tills två av tentorna är avklarade och jag kommer återvända till bloggvärlden igen.
Tills dess; Ssssssch! Tentapluggande pågår, stör ej!

8 comments

  1. Som blivande bibliotekarie är det också viktigt att lära sig att hyssja och tysta pratigt folk har jag hört så bra övat där :)

  2. 7,5 hp hyssjning (hur det nu kan stavas) är en obligatorisk kurs även på lärarutbildningen, tillsammans med 7.5 hp trolla-med-knäna-kunskap som också varit väldigt användbar. Lycka till med pluggandet!

    1. Jag misstänker att trolla-med-knäna-kunskap kommer vara ett viktigt inslag för mig, lite beroende på vilken typ av bibliotekarie jag kommer bli i slutändan..
      Tack!

Kommentera

